☰ Menu
Filmtoro
Hledej ⟫

Oneplay umožní částečné přeskočení reklam Primy

Oneplay umožní částečné přeskočení reklam Primy © FTV Prima

Platforma Oneplay oznámila zajímavou novinku, kdy nově umožňuje přetáčení pořadů skupiny Primy. Částečně tak umožňuje i přetáčení reklamy. Ve výsledku jde však o kompromis, jenž má potěšit uživatele a zároveň chránit ceněné reklamní bloky.


Kompromis pro diváky

Platforma Oneplay, která kombinuje bývalou nabídku streamovací služby Voyo a televizní nabídku O2TV, zavádí od 3. července zajímavou novinku pro uživatele, kteří chtějí přetáčet obsah skupiny Prima. Nově je totiž možné pořady přetáčet i dopředu, díky čemuž mohou diváci navázat pohodlně tam, kde skončili.

V některých případech dokonce půjde částečně přeskočit reklamu, což je výrazná změna oproti standardu samotné IPTV Primy. U staršího pořadu je nyní možné v první minutě volné přetáčení bez jakéhokoli omezení. Až po první minutě začínají platit pravidla pro nepřeskakování reklamy. Oneplay tak chce nabídnout kompromis, kdy půjde částečně naproti divákům zároveň ale ochrání reklamní bloky, jež jsou pro Primu klíčové.

„Jedna z výhod platformy Oneplay, kterou dlouhodobě diváci oceňovali i na O2 TV, je možnost přetáčení obsahu. Nově se nám podařilo nasadit tuto funkci i do pořadů na všech kanálech Primy. Zároveň ale chráníme reklamní bloky, které jsou důležité pro financování vysílaného obsahu na Primě. Je to vyvážený kompromis, divák má větší pohodlí, a přitom zůstává zachována hodnota pro inzerenty,“ říká k novince Dana Tomášková, ředitelka digitálních služeb a Oneplay v O2.

Prima zavedla zákaz přeskakování reklam před 3 roky

Když televize Prima před 3 roky zavedla zákaz přeskakování reklam v rámci IPTV, byl z toho humbuk, který v internetových diskuzích rezonuje ještě dnes. Zdá se však, že Prima byla skutečně jen prvním subjektem na trhu, který touto cestou šel, aby přestal přicházet o drahocenné příjmy z reklamy. Nedávno se totiž k zákazu přeskakování reklam přidala i slovenská TV Markíza, jež je sesterskou televizí tuzemské Novy. I ta před časem začala naznačovat, že nad podobným krokem přemýšlí.

Televize Prima při zavedené zamezení přetáčení reklam přišla před třemi lety s kreativní kampaní #Nepřetáčej, v níž se snažila divákům ukázat, jak by jejich oblíbené seriály vypadaly, kdyby nadále přicházela o finanční prostředky od zadavatelů. Pořady jako ZOO nebo Máme rádi Česko tehdy ve spotech vypadaly výrazně chudší a amatérštější, než jak vypadají v televizi nyní. Poselstvím pak bylo, aby lidé nepřetáčeli reklamní spoty zadavatelů a nepřišli tak o své oblíbené seriály. Kampaň však u části publika velké pochopení nenašla.

Zdroj: Mediaguru / Mediář / Oneplay / FTV Prima


⏰ 3. 7. 2025   🧑‍💼 Petr Semecký   📰 Streaming novinky   🩶 52


📰 Poslední filmové novinky

Další: Novinky ·  České ·  Tipy ·  Data ·  Kvízy  ·  Trailery ·  Rozhovory ·  Vše


TP pixel